Etikus opciót kínál a japán nemzeti légitársaság
Etikus opciót kínál a japán nemzeti légitársaság

A Japan Airlines (JAL) az elmúlt időszakban több kisebb és nagyobb lépést is tett a fenntartható repülés területén, többek között hangszigetelőként újrahasznosítják karbantartó mérnök egyenruháiban lévő pamut szálakat, emellett a légiutas-kísérők iPad-et használnak nyomtatott papír menük helyett.

A legújabb környezettudatos akciójuk keretében az utasok lemondhatnak a repülés közben felszolgált menüről annak érdekében, hogy csökkenjen az ételpazarlás. Már a foglalásnál kiválaszthatják a kóser, vegán és egyéb ételopciókhoz hasonlóan azt, hogy nem kérnek ételt.

Persze más légitársaságoknál is elutasíthatják az utasok a fedélzeten felszolgált finomságokat, ugyanakkor ezidáig a JAL vezetett be olyan rendszert, mellyel előre le lehet mondani erről a lehetőségről.

Egyelőre csak az Ázsián belüli éjszakai utakon folyik az új rendszer tesztelése, és a járványhelyzetből adódó forgalomcsökkenésnek köszönhetően a légitársaságnak lehetősége van fokozatosan kiterjeszteni az „etikus opciót”.

(CNN)

Rengeteg fontos információ vár még rád! Nézz szét!

search icon