A Bookline novemberi kampányában négy témát jár körül: a nemek közti egyenlőséget, a klímavédelmet, a minőségi, élethosszig tartó tanulást és a mentális egészséget, melyek szerintük egy fenntartható jövő alapját jelentik.
A Bookline izgalmas klasszikus és új könyvekkel próbálják felhívni a figyelmet a mindennapokat egyre jobban beárnyékoló környezeti és társadalmi kihívásokra.
Ezen túl a kiemelt témákhoz választottak egy-egy ikonikus regényt is (Hemingway – Az öreg halász és a tenger, García Márquez – Száz év magány, Móricz – Légy jó mindhalálig), melyekhez egyedi borítókat terveztek.
A címeket némileg meghekkelték, hogy láthatóbbá tegyék korunk komoly, és megoldásra váró problémái.
Ezek a fenti három regény esetében egyértelműen negatív jövőképeket villantanak fel, így negyedik könyvként, a nagyszülők polcáról ismerős Háziasszonyok kézikönyvének borítóját gondolták újra, hogy egy némileg pozitívabb borító is legyen a kvartettben.
A fentiek mellett, a kampánynak szentelt oldalon sok könyvet, cikket és ismeretterjesztő anyagot ajánlanak, illetve a december 6-ig tartó kampány során folyamatosan jelenítenek majd meg fenntarthatósággal kapcsolatos üzeneteket közösségi felületeiken és hírlevelükben.
Forrás: Kreativ.hu