A hétvégén másodjára megrendezett UNICEF Magyarország jótékonysági gardróbvásárhoz idén 65 hazai márka és több közéleti szereplő is csatlakozott. A háromnapos Pop-Up Store háziasszonyai Mihalik Enikő, topmodell, valamint Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezetője és az UNICEF kurátora voltak. A vadonatúj és használt női ruhák, kiegészítők mellett férfi és gyerek modellek közül is lehetett válogatni a járványügyi elővigyázatosságot betartva a HM belvárosi showroomjában. A rendezvény alatt 11 201 230 forint gyűlt össze, amelyet teljes mértékben az UNICEF lánygyermekeket segítő programjaira fordítanak.
Mihalik Enikő elmondta, hogy
Az UNICEF a teljes bevételt azon programjaira fordítja majd, melyekkel tovább harcolhat például a gyerekházasság intézményének felszámolása és a női írástudatlanság ellen, valamint támogathatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket.
A gardróbvásár végén megmaradt darabokért az E.ON Hungária Csoport 1 millió forintot ajánlott fel a fenntartható divat és a jótékonyság jegyében. A fenntarthatóságot aktívan támogató energetikai vállalat az UNICEF Magyarország Kilátó Programja és az Ökumenikus Segélyszervezet segítségével juttatja el a ruhaadományt a rászorulókhoz.
Rengetegen szerettek volna részt venni a vásáron, a szervezők végül várólistát is nyitottak az érdeklődők számára, így csak remélhetjük, hogy jövőre is folyatódik majd a kezdeményezés.