A Magyar Kerékpárosklub idén a hagyományostól eltérő módon próbálja népszerűsíteni a bringázást, amit az is indokol, hogy sajnos a járvány még mindig velünk van.
Egészen októberig országos online kampánnyal próbálják meg felhívni a figyelmet a kerékpározásra, mely a közlekedés egy gyorsabb, olcsóbb és szabadabb alternatívája, a járvány időszakában pedig minden bizonnyal az egyik legbiztonságosabb is.
Az online kampány keretében a Kerékpárosklub felületein hetente oktatóvideókkal jelentkeznek, melyek kerékpáros tévhiteket oszlatnak, az autósok és a bringások együttműködéséhez adnak hasznos tanácsokat, illetve tipikus élethelyzeteket mutatnak be kerékpárral.
Az idei kampány nagy újítása azonban az, hogy fizikailag is megpróbálják közelebb vinni programjaikat az emberekhez, aminek keretében havonta más-más városban tartanak helyi rendezvényeket. Ezek során bringás bejárásra nyitott cégeknek szóló workshopokkal és kerékpárral közlekedőknek szóló nyereményjátékokkal kísért programok kapnak majd helyet.
A kampánynak az a része ebben a hónapban Budapesten indul, majd minden következő hónapban másik városban folytatódik. Sorra kerül Debrecen, Győr, Kecskemét, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár nem feltétlenül ebben a sorrendben. A soron következő várost mindig az előző hónap végén jelentik majd be.