A 2019-ben alapított Treeapp mobil alkalmazás célja, hogy segítsen csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátásunkat napi egy fa ingyenes ültetésével, valamint összekapcsolja a felhasználókat a fenntartható márkákat, így a vállalatok közvetlenül finanszírozhatnak megbízható újraerdősítési projekteket szerte a világon.
A vállalkozás üzleti modellje nagyon hasonlít az Ecosia-hoz, amely a non-profit és a teljes profitorientált vállalkozás keveréke. A felhasználók kiválaszthatják, hogy 7 partner faültetési civil szervezet mely projektjét szeretnék támogatni, és egyetlen koppintással el is ültethetik a fát, sőt akár nyomon követhetik a hatását és a karbonlábnyomát.
A London Business School Inkubátorház részeként a platform több mint 80 fenntartható márka számára teszi lehetővé termékeik megjelenését, akik így nem csak elérhetik a célközönségüket, hanem támogatni tudnak valóban jól működő, őshonos fákat ültető projekteket.
A több mint 30.000 aktív felhasználónak köszönhetően az alkalmazással már 300.000-nél is több fát ültettek olyan országokban, mint Madagaszkár, Peru, Kenya, Indonézia, Nepál, Brazília és Haiti.
(fotó: pexels – Jeswin Thomas)