Az amerikai gyártó egy új, pálcikás változatot hoz ki a legnépszerűbb ízű jégkréméből, melynek csomagolásához a pálcikás jégkrémeknél szokásos műanyagfólia helyett egy újrahasznosítható, 88%-ban papíralapú alternatívát használnak. Az új termék a Fairtrade tanúsítvánnyal is rendelkezik.
A márka egyéb termékeinél, a jégkrémes dobozok is most már 40% -kal kevesebb műanyagot tartalmaznak, mint korábban, és a felhasznált műanyag is a gyártó elmondása alapján megújuló növényi forrású.
Ez a lépés része a tulajdonos Unilever szélesebb körű globális csomagolási kötelezettségvállalásának, amely kimondja a vállalat szűz (azaz még teljesen új, nem újrahasznosított) műanyag-felhasználásának felére csökkentését, valamint 2025-ig minden csomagolása újrafelhasználhatóvá, újrahasznosíthatóvá vagy komposztálhatóvá tételét.