A 2021. július hónapban kiállított hulladékgazdálkodási közszolgáltatás díjszámlát pár kattintással, gyorsan fizethetik azok az ügyfelek, akik az elmúlt hónapban jelezték elektronikus számla iránti igényüket a Díjnet felületén. Eddig több mint 16 ezer ügyfél élt ezzel a lehetőséggel, így ők az elmúlt negyedéves időszakra vonatkozó hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlájukat már a Díjnetes fiókjukba fogadhatják és egyenlíthetik ki.
Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.) a közelmúltban csatlakozott a Díjnet rendszeréhez. Ennek köszönhetően elektronikus számla (e-számla) kényelmi szolgáltatását, az NHKV Zrt. közel 3,1 millió ügyfele 2021 júniusa óta elérheti és egy egyszerű, a dijnet.hu oldalon végzett regisztrációval igényelheti.
A Díjneten nem csak a hulladékkezelési díjat tudjuk rendezni, hanem elérhető az országos lefedettségű áram és gázszolgáltató, illetve több regionális közüzemi szolgáltató is, a regisztrált ügyfélszám pedig meghaladja a 820.000 főt. A Díjnet rendszerét azért is kedvelik az ügyfelek, mert az e-számla Díjnetbe érkezését követően a regisztrált e-mail címre értesítést kaphatnak az elkészült számláról, amelyet meg is tekinthetnek és le is tölthetik a Díjnet rendszeréből. A honlapon azonnali bankkártyás fizetéssel, iCsekk mobilapplikációval, internetbankon (CIB) keresztül, illetve átutalással, csoportos beszedési megbízással lehet kiegyenlíteni a Díjnet fiókjukba érkező elektronikus számlákat. Ez biztonságossá és könnyen is igazolhatóvá teszi a befizetést.
Ami pedig a kényelmen is túlmutat, az a környezettudatossági szempont, hiszen az elektronikus számla használatával jelentősen csökkenthető a környezetterhelés, megelőzhető a hulladékképződés és a károsanyag-kibocsátás, papír alapú számlák kiküldésére sincs többé szükség.
(fotó: pexels – Anna Shvets)