
Március 30. az ENSZ Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnapja, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az évente keletkező több, mint kétmilliárd tonna háztartási hulladék problémájára.
A Munch legújabb kampányában nyolc izgalmas márkával állt össze, hogy a Zero Waste Világnap alkalmából tudatosságra ösztönözze a lakosságot. Bár a magyar startup az ételpazarlás csökkentését tűzte a zászlójára, mindannyian hisznek abban, hogy az élet minden területén tehetnek a fenntarthatóságért.
A Munch által szervezett kéthetes szemléletformáló nyereményjáték rendkívül egyszerű, a sorsolásban való részvételhez csupán háromszor kell ételt menteni a platformjukon keresztül a megadott időszakban. Négy szerencsés nyertest sorsolnak, akik értékes, zero waste ajándékcsomagot nyerhetnek. Bár a kampány eredeti szlogenje, Az összes jó szokásod egy táskában, a fenntartható termékekkel foglalkozó partnerek lelkesedésének köszönhetően annyi ajándék gyűlt össze, hogy már biztosan nem férnének bele egy vászonszatyorba.
A BKK közösségi közlekedési szolgáltatása, a MOL Bubi, a Lush, a Starbucks, a tRENDrakó, a Cseriti és a Secontaste minden ajándékcsomagban helyezett el meglepetéseket, a főnyereményeket pedig a Bosch és a Rejoy ajánlotta fel. A nyereményekben közös, hogy hozzájárulnak a hulladékmentes életmódhoz, ezáltal pedig egy zöldebb jövőhöz.
„A Munch-nak az ételmentésen kívül mindig is fontos volt a szélesebb szemléletformálás. Az elmúlt évek alatt több olyan kampányt is indítottunk, melyek az élelmiszerpazarláson túl más fenntarthatósági problémákra is felhívják a figyelmet, hiszen ahhoz, hogy egy fenntarthatóbb életet tudjunk kialakítani nem elég egy oldalon csökkenteni a környezeti károkat. Nagyon hálásak vagyunk, hogy a mostani kampánynál olyan partnerek álltak mellénk, mint a BKK, a Lush, a Starbucks, a tRENDrakó, a Cseriti, a Secontaste, a Bosch és a Rejoy” – nyilatkozta Belayane Najoua a Munch globális PR és partnerségi vezetője.
(Munch)
Fotó: Canva