



A Munch az Élelmiszerbankkal közösen hosszĂştávĂş jĂłtĂ©konysági kampányt indĂtott, melyhez már 10 szervezet több, mint 150 családdal csatlakozott. A kampány során a vásárlĂłk már akár 790 forinttal is hozzá tudnak járulni a jĂłtĂ©konysági alaphoz, ami szebbĂ© teheti egy nĂ©lkĂĽlözĹ‘ család ĂĽnnepi asztalát. A cĂ©l az ĂĽzleti Ă©s a környezeti fenntarthatĂłság mellett a társadalmi felelĹ‘ssĂ©gvállalás.
A MunCharity projekt segĂtsĂ©gĂ©vel a felhasználĂłk egyetlen termĂ©k megvásárlásával varázsolhatnak meleg Ă©telt egy-egy rászorulĂł család asztalára. A kampányhoz már 10 non-profit szervezet csatlakozott, akik olyan társadalmi csoportokkal foglalkoznak, mint az SNI gyermekeket nevelĹ‘ családok, hajlĂ©k nĂ©lkĂĽl maradt, Ă©s mentális problĂ©mákkal kĂĽzdĹ‘ emberek – áll a Munch közlemĂ©nyĂ©ben.
A projekt egyik egyedisĂ©ge, hogy az adományozáshoz nem kellenek önkĂ©ntesek, hiszen a vásárlĂłknak csupán annyit kell tenni, hogy a Munch platformján levĹ‘ MunCharity termĂ©ket megvásárolják, mellyel automatikusan hozzájárulnak a MunCharity alaphoz. Az összegyűlt alapbĂłl a Munch folyamatosan tölti fel a projektben rĂ©sztvevĹ‘ családok Munch Tárcáját, Ăgy az alap teljes egĂ©szĂ©ben a nĂ©lkĂĽlözĹ‘ emberekhez Ă©s családokhoz kerĂĽl.
A kampány decemberben indult és az általános karácsonyi kampányoktól eltérően a MunCharity 2022-ben is folytatódik tovább. A kampány kezdete óta már több, mint 370 meglepetés csomag jutott el rászoruló családokhoz, nagyjából 500 000 forint értékben.
A Munch csapata arról számolt be, hogy már sok olyan üzenetet kaptak, amelyekben az áll, hogy van aki ennek köszönheti, hogy meg tudtak méltó módon ünnepelni egy szülinapot Munch tortával, és olyan is van akinek ez a napi étkezést jelentheti.