A Munch az Élelmiszerbankkal közösen hosszútávú jótékonysági kampányt indított, melyhez már 10 szervezet több, mint 150 családdal csatlakozott. A kampány során a vásárlók már akár 790 forinttal is hozzá tudnak járulni a jótékonysági alaphoz, ami szebbé teheti egy nélkülöző család ünnepi asztalát. A cél az üzleti és a környezeti fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalás.
A MunCharity projekt segítségével a felhasználók egyetlen termék megvásárlásával varázsolhatnak meleg ételt egy-egy rászoruló család asztalára. A kampányhoz már 10 non-profit szervezet csatlakozott, akik olyan társadalmi csoportokkal foglalkoznak, mint az SNI gyermekeket nevelő családok, hajlék nélkül maradt, és mentális problémákkal küzdő emberek – áll a Munch közleményében.
A projekt egyik egyedisége, hogy az adományozáshoz nem kellenek önkéntesek, hiszen a vásárlóknak csupán annyit kell tenni, hogy a Munch platformján levő MunCharity terméket megvásárolják, mellyel automatikusan hozzájárulnak a MunCharity alaphoz. Az összegyűlt alapból a Munch folyamatosan tölti fel a projektben résztvevő családok Munch Tárcáját, így az alap teljes egészében a nélkülöző emberekhez és családokhoz kerül.
A kampány decemberben indult és az általános karácsonyi kampányoktól eltérően a MunCharity 2022-ben is folytatódik tovább. A kampány kezdete óta már több, mint 370 meglepetés csomag jutott el rászoruló családokhoz, nagyjából 500 000 forint értékben.
A Munch csapata arról számolt be, hogy már sok olyan üzenetet kaptak, amelyekben az áll, hogy van aki ennek köszönheti, hogy meg tudtak méltó módon ünnepelni egy szülinapot Munch tortával, és olyan is van akinek ez a napi étkezést jelentheti.