A legtöbb üzlettel rendelkező hazai vegán étteremhálózat csapata szintet szeretne lépni, így egy crowdfunding kampány indított, hogy befektetőket találjon, akik segítenek fejlődési céljaik elérésében.
A Last Vegan’s családi vállalkozásként indult 2016-ban és azt az ambiciózus célt tűzte ki maga elé, hogy megreformálja a budapesti vegán streetfood szcénát. Az egyetlen foodtruckkal induló csapat alig négy év alatt a hazai vegán ételpiac leggyorsabban fejlődő étteremhálózatát hozta létre.
A cég a koronavírus-válság során újítani tudott, a Szent István Egyetem és a Magyar Tejgazdasági Kísérleti Intézet segítségévével saját gyártású termékeket fejlesztett, melyekkel remélhetőleg a kiskereskedelemben is találkozhatunk majd hamarosan. Emellett az ételkiszállítási piacra is beléptek menü rendszerű szolgáltatásukkal, melyet a Magyar Franchise Szövetséggel együttműködve sikerült létrehozni.
A Las Vegan’s azonban most szintet szeretne lépni. Az eddig önerőből elért eredmények után franchise hálózatuk felépítéséhez, nemzetközi terjeszkedéshez és a saját gyártású növényi termékeik kiskereskedelmi bevezetéséhez keresik a fenntartható táplálkozásra nyitott támogatókat és az újdonságra vágyó befektetőket.
A csapat ezért a Tőkeportál segítségével egy crowdfunding kampányt indított, mely során 75-225 millió forintnyi befektetést remélnek. A június 6-ig tartó kampányban eddig már 17 millió forintot sikerült gyűjtenie a növényi alapú tudatos táplálkozást zászlajára tűző vállalkozásnak, melynek most bárki a befektetőjévé válhat.
A Las Vegan’s mellett a Greendex is úgy gondolja, hogy a fenntarthatóság érdekében fel kell hívni az emberek figyelmét a növényi alapú, de legalábbis több növényt és kevesebb húst tartalmazó étrendre, ezért nemrég elindítottuk Meatless Monday című sorozatunkat. Ennek célja, hogy a hét egy napján ne fogyasszunk húst, helyette viszont ismerjük meg jobban a tápláló és egészséges zöldségeket.