#TörődjAzzalMitViselsz
#TörődjAzzalMitViselsz

Az LG Electronics (LG) és a Net-a-Porter nemzetközi online luxusáruház egy limitált kiadású, kiváló minőségű, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót hozott lére közösen. A kapszulakollekció darabjainak tervezésekor fontos szempont volt, hogy évekig hordható legyen.

A #CareForWhatYouWear kampány részeként piacra került darabok a NET SUSTAIN platform részét képezik. A platform azért jött létre, hogy segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában és hozzájáruljon a divatiparra jellemző évi 400 milliárd dollárra becsült pazarlás globális problémájának csökkentéséhez. Az LG és a Net-a-Porter három, a divat fenntarthatósága iránt elkötelezett márkával — Mara Hoffman, Le Kasha és Bondi Born — lépett partnerségre, és létrejött a 100 százalékban tartós, gépben mosható, vegytisztítás nélkül is könnyen kezelhető anyagokból álló kollekció.

Dan Song, az LG háztartási gép- és légkondicionáló üzletágának elnöke az együttműködésről így nyilatkozott:

A ruhaápolási megoldások globális piacvezető szereplőjeként úgy érezzük, felelősséggel tartozunk a környezeti fenntarthatóságért  tevékenységünket pedig egyértelműen hitelesíti a Net-a-Porter-rel történő együttműködésünk. Az LG innovatív termékei és kezdeményezései jól szemléltetik elkötelezettségünket az iránt, hogy a világot egy jobb hellyé tegyük, és az élet ne csak napjainkban, de sok év múlva is minőségi lehessen.

(civilhetes.hu és lg.com)

search icon