Egy jelentés szerint a modern fogyasztók átláthatóságot követelnek a márkáktól
Egy jelentés szerint a modern fogyasztók átláthatóságot követelnek a márkáktól

A fenntarthatósági és etikai szempontok egyre fontosabbá válnak a fogyasztók számára, akik nemcsak tápláló élelmiszereket szeretnének, hanem olyan márkáknál és kiskereskedőknél szeretnék elkölteni a pénzüket, amelyek egy egészségesebb világot támogatnak.

A fogyasztĂłk ma már nem csak a saját szemĂ©lyes egĂ©szsĂ©gĂĽk, hanem a bolygĂł egĂ©szsĂ©ge, valamint a társadalmi felelĹ‘ssĂ©g Ă©s mások egĂ©szsĂ©ge alapján határozzák meg a jĂłlĂ©t fogalmát.”- nyilatkozta Sherry Frey, a NielsenIQ Total Wellness alelnöke.

Frey szerint bár nem a világjárvány volt a kiváltó oka ezeknek a trendeknek, de felgyorsította őket, mivel a fogyasztókat arra késztette, hogy átértékeljék életüket, értékeiket és céljaikat.

Ennek eredmĂ©nyekĂ©nt a NielsenIQ adatai szerint a „Cruelty Free” jelzĹ‘vel ellátott termĂ©kek eladásai az utĂłbbi idĹ‘ben 79%-kal, a „Cage Free” (ketrecmentes) termĂ©kekĂ© 25%-kal, a „Fair Trade” (tisztessĂ©ges kereskedelem) termĂ©kekĂ© pedig 26%-kal nĹ‘tt.

A vásárlók mintegy 72%-a tartja rendkívül fontosnak az átláthatóságot. Frey megjegyezte, hogy a NielsenIQ kutatása szerint a fogyasztók a következő két évben nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkáktól, amelyek átláthatóak a céljukat illetően és átláthatóak az összetevőik/szállítói láncuk tekintetében.

Azok a kiskereskedĹ‘k, amelyek kĂ©pesek olyan termĂ©keket kĂ­nálni, amelyek megfelelnek ezeknek az igĂ©nyeknek, jĂł helyzetben vannak, hogy piaci rĂ©szesedĂ©st szerezzenek – a NielsenIQ szerint a vásárlĂłk 64%-a azt állĂ­tja, hogy márkát váltana, ha a cĂ­mkĂ©n feltĂĽntetett informáciĂłkon tĂşlmenĹ‘, mĂ©lyrehatĂł tájĂ©koztatást kapna.

Forrás (trademagazin)

search icon