“Vigyázz, műanyag!” – utolsó figyelmeztetés a Greenpeace-től
“Vigyázz, műanyag!” – utolsó figyelmeztetés a Greenpeace-től

A dohánytermékek káros következményeire figyelmeztető feliratokat idéző kampányba kezdett a Greenpeace. A környezetvédelmi szervezet a természetbe szivárgó műanyag nyomán okozott károkat bemutató képekkel a fogyasztók tájékoztatása mellett a gyártók felelős viselkedését is szeretné kikényszeríteni.

„A valaha megtermelt műanyagnak a vállalatok csak 9%-át hasznosították újra” – mutat rá oldalán a Greenpeace, hozzátéve, hogy „eközben a reklámok a műanyagba csomagolt termékeket hirdetik, igazi alternatívák lehetősége nélkül”.

A Vigyázz, műanyag! jelzésekkel a szervezet ott ejtene foltot, ahol az a vállalatoknak a legjobban fáj: az imázsukon.

„A felelőtlen csomagolóipar még mindig nem lát tovább a műanyagnál” – mutatnak rá a kampányhoz készült kisfilmben.
A szervezet reményei szerint egy ilyen címke lehetősége talán végre rákényszerítené a márkákat, hogy „az eldobható csomagolások helyett olyan megoldásokat keressenek, amelyek nem pusztítják el a bolygónkat”.

(Forrás: elobolygonk.hu – Kép: pexels.com)

search icon