Elindult a Zöld Életre Valók kampány
Elindult a Zöld Életre Valók kampány

Zöld Életre Valók néven indított fenntarthatósági kampányt a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt.

A kampány négy fő téma köré épül: fenntartható közlekedés, étkezés, fogyasztás és hulladékgyűjtés. A szervezők a program ideje alatt napi rendszerességgel tesznek közzé a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakat.

A résztvevők április 30-ig szabadon választhatnak élethelyzetük szerint a környezettudatossági kihívásokból, melyek teljesítéséért pontokat gyűjthetnek. Minél több pontot gyűjt össze valaki, annál nagyobb eséllyel indulhat a főnyereményekért.

Egy elektromos autó féléves használatra, hat elektromos kerékpár, valamint húsz elektromos roller is hazavihető a kampány végén. Ezek mellett kisebb heti ajándékokat is nyerhetnek a webapplikáció felhasználói, például lakásban is használható mini okoskertet, napelemes hátizsákot vagy vízszűrős kulacsot.

A játékszabályzat, valamint a további részletek a Zöldéletrevalók oldalon elérhető webapplikációban tekinthetők meg.

A környezettudatos életmód fontossága a Planet Budapest 2023 fenntarthatósági expón is a kiemelt témák közé tartozott. A rendezvényen a hazai szakma számos neves képviselője vett részt, értékes előadásokat és innovatív megoldásokat prezentálva az érdeklődők számára.

(HUMDA)

Fotó: Canva

search icon